Film cu zombies atipic aparţinând valului asiatic generat ca reacţie la fenomenul „The Walking Dead”, ce funcţionează ca o punte ridicată pe o simbolistică populară între Vest şi Est. Cineastul chinez Sky Wang, umblat şi şcolit în UK, Canada şi SUA, aplică o mască estetică occidentală (nuanţată în tuşe fine, lipsite de stridenţe) pe o structură narativă ce respectă reţetarul genului unei poveşti… altfel spuse, al cărei tonalitate dramatică omniprezentă (în defavoarea violenţei vizuale gratuite şi repetitive la care renunţă aproape complet) are rădăcinile detectabile în Asia.
Pe Wang îl interesează mai puţin începutul şi sfârşitul întregii comunităţi, evitând comentariul socio-politic generic prin care să rişte o supradimensionare greu de gestionat artistic a reflectării crizei, şi speculează exclusiv prin intermediul personajelor din hotel (în sine o locaţie cu valoare metaforică) asupra fricilor şi anxietăţilor individuale şi a consecinţelor lor comportamentale, între sacrificiu şi purul egoism, în lupta (a)morală pentru supravieţuire.