Participarea la proiecțiile și evenimentele din cadrul DRACULA FILM FESTIVAL presupune luarea la cunoștință și respectarea prezentului regulament.

Asumarea riscurilor ce rezultă în urma participării la festival se va face de către toți cei implicați: public, echipă și furnizori de servicii.

Proiecțiile încep la ora menționată in program. Te rugăm să te prezinți din timp la locul de desfășurare a evenimentului pentru a evita formarea de cozi.

Te rugăm să păstrezi distanțarea de 1,5 metri între persoane pe toată perioada proiecției: de la intrarea în incinta unde se va desfășura festivalul și până la părăsirea acestuia.

În sală, se va aloca un scaun liber între spectatori.

Te rugăm să rămâi așezat pe toată durata evenimentului.

Masca de protecție este obligatorie atât la intrare cât și pe întreaga durată a evenimentului. Pentru o protecție eficace, masca trebuie să acopere atât gura, cât și nasul. Accesul publicului va fi permis numai în condițiile purtării de mască.

Pentru siguranța dumneavoastră, la intrare se va efectua un triaj observațional și nu se va permite accesul persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree).

La intrarea în perimetrul evenimentului, se va verifica temperatura fiecărui spectator. Persoanele care refuză verificarea temperaturii sau a căror temperatură depășește 37,3 grade Celsius nu vor avea acces în perimetrul evenimentului.

Te rugăm să nu te prezinți la festival dacă ai fost diagnosticat cu COVID 19 în ultimele 14 zile, dacă prezenți simptome specifice infectării cu virusul SARS COV 2 (Ex: febră, tuse seacă, rinoree, dureri de gât, de cap etc.) sau dacă ai intrat în contact cu persoane diagnosticate cu COVID 19 sau cu persoane care prezintă simptomatologie specifică infectării cu virusul SARS-COV 2, cu persoane care au fost plasate în carantină sau sunt suspecte a fi infectate cu SARS-COV 2, în ultimele 14 zile.

Vă recomandăm să aveți la voi mască de rezervă și dezinfectant de mâini.

Accesul la proiecțiile de la Centrul Cultural Reduta și Magnolia Brașov este gratuit, în limita locurilor disponibile, pe bază de rezervare, astfel:

Accesul la proiecțiile Cinema One se face pe baza de bilete care pot fi achiziționate pe site-ul Cinema One.

Împreună ne asigurăm că evenimentul decurge în condiții de maximă siguranță și ne bucurăm de o experiență de cinema plăcută!